Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av amanda sjödin - 31 oktober 2013 23:45

Jag har startat den här bloggen för att i grund och botten vissa folk att man måste ta självskadebeteende på allvar. Har du några frågor så får du gärna skriva:) om jag så "bara" kan hjälpa en person via dem här bloggen så är det värt det! Så jag kan berätta lite om mig själv till att börja med. Jag heter amanda och är 19 år och jag bor i en liten ort kallad Skellefteå. Jag var 7 år gammal första gången jag skadade mig själv och har väl så länge jag kan minnas mått psykiskt dåligt. När jag var 15 blev jag ett "socbarn" och blev plaserad på ett behandlings hem i Kalix för att jag gjort revolt mot mina föräldrar och blivit helt psykad. Nu 4 år senare inser jag hur dum jag varit genom allt jag salt och gjort och även har jag insett att jag sårat mina nära och kära. Jag flyttade från Kalix när jag var 18 och plaserades på ett familje hem där allt vände till det värre! Jag började om att skära mig efter att jag varit skadefri i tre månader.och där jag bodde var jag konstant omgiven av ensammhet. Jag är en människo älskare och behöver gärna någon att vara med jämt. Nu tror jag att det räcker för idag så sov gott mina troll <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards