Direktlänk till inlägg 25 september 2013

Medicin!!

Av amanda sjödin - 25 september 2013 00:16

Idag har jag suttit i telefonkö i mer än en timma och det är ju helt bedrövligt!! Har i alla fall fått en ökning på teralen dosen så jag kan sova lite bättre:) jag har legat och funderat ett tag och äntligen har jag listat ut vad jag ska kalla mina följare. Som lady gaga har little monsters och belibers osv... Så här med ska jag kalla er för mina små troll!!! Jag är mer känd som penntrollet. Så berätta vad har du gjort idag? Och vad har du fått ut av det?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda sjödin - 31 oktober 2013 23:45


Jag har startat den här bloggen för att i grund och botten vissa folk att man måste ta självskadebeteende på allvar. Har du några frågor så får du gärna skriva:) om jag så "bara" kan hjälpa en person via dem här bloggen så är det värt det! Så jag kan...

Av amanda sjödin - 29 oktober 2013 11:38

Ja som titeln säger så blev det inställt för 3 jäkla gången!? Fy att det ska få gå till så här!? Jag fattar inte det här. Dom sitter och säger att min depression är allvarlig men ändå gör dom inget! Jag är gode förbannad just nu. ...

Av amanda sjödin - 28 oktober 2013 16:48

Jag läggs in i morgon:D äntligen får man hjälp! Det har bara tagit mig halva mitt liv för att dom ska inse att jag behöver hjälp... Jaha men i alla fall så måste man se frammåt och inte bakåt! Men berätta om din/ någon näras upplevelse av sjukhus vis...

Av amanda sjödin - 27 september 2013 12:07


Jag får endel frågor om hur jag kan prata så öppet om mitt mående. Så varför? Jo jag tycker det är viktigt att prata om hur man mår och varför. Det är viktigt för mig att mina nära och kära kan acseptera allt med mig inte bara mitt psykiska mående ut...

Av amanda sjödin - 23 september 2013 23:25

Självskadebeteende är när du har så ont psykiskt så du inte vet var du ska ta vägen och oftast så ger det resultat i självskadebeteende. Jag har (tyvärr) hållt på med detta i flera år nu och något jag lärt mig är att om man inte tror på sig själv, ve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards